Parislis

BRITNEY SPEARS
Okeey!
Nu, nu måste jag bara få dela mig av en spontan jag funderat på under veckan. Tänkte väl egentligen inte berätta förren jag visste exakt hur det skulle bli. Så... jag har ju en del idéer om vad man kan försöka hitta på för roligt under året. Skrev ju bland annat att jag ville gå på en konsert, och nu har jag faktiskt precis köpt 3 biljetter. Så... jag, Fredrik och Bradley (förredetta Kim) ska i augusti träffas i Gävle och gå på Britney Spears sista konsert för touren. Jätte spontant och inget jag någonsin trodde skulle hända. Men blev så otroligt sugen... jag menar, hur coolt är det ändå inte att kunna säga att man sett världens populäraste popsångerska på scen? 
Så klockan 9 idag beställde jag biljetterna och håller nu på att planera hur boendet kommer bli. Antingen kunde vi bo hos någon Anna kände, annars blir det väl hotell. Vi har då planen att dra ner till Öland, och då passa på att stanna till och träffa mina Uppsalabor. Så det känns verkligen roligt!
Blir ju även tid att spara pengar tills dess också. Förhoppningsvis kanske vi drar till Irland i år också, till Fredriks faster. Billigt flyg och bor gratis... *klickar med munnen* Nice nice!
 
Även fast det låter som livet går bra för tillfället så känner jag mig så jävligt irriterad idag. Sitter och målar, lyssnar podd och funderar på att gå ut med musik i lurarna. Tror det blir så... hoppas på att det lugnar sig.
Annars blir helgen antagligen som alla andra... sittandes vid datorn... Vet inte mer vad jag skulle kunna göra ensam i en stad med folk jag inte känner? 
SASSA

Jag lider med dej😪😥

Svar: Tack <3
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress