Parislis

SOL OCH VÄRME
Ännu en hemmadag...
Låg och slöade under morgonen med kissarna i sängen och lite spelande på luren. Var så mysigt, tills man blev för hungrig och var tvungen att gå ur sen varma bädden. Jag smaskade i mig resterna av palten från igår. Sen satte jag på musik och damsög lite. Tog även med Nala ut för att ta några vackra vinterbilder... men hon ville ju springa raka vägen in. Så satte fast kopplet i mattställningen... men det uppskattade hon inte och försökte hoppa ur selen... suuuuck. 
 
Städade lite mer inne, var ute med skräp och möttes sedan av ett underbart väder på balkongen. 12+ grader och sol! Alltså gud vad vi lapade sol, jag och kissarna!  
När Fredrik kom så tog vi en vända till Unbyn för att hämta lite glas som en tjej donerade bort. Min lilla Mr är ju riktigt duktig på att ha sönder glas, speciellt tunna vinglass. Så var ju tur att vi fick några!
Sen lyxade vi till det med MAX mat och film hemma. Chefen ringde och frågade om jag ville jobba imorgon, äntligen! Så 7-14 imorgon! Kööötttaaa! 
Så nu har jag tagit en varm dusch och ska ta en kopp te innan jag börjar tagga ner inför sömn!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress