Parislis

Sista dagen och jobb
Heeeej!
Haft en toppen dag idag, verkligen! 
Var på jobbet från 7 till 14 som vanligt. Var min sista praktikdag och tog vara på den ordentligt. Var mestadels ute i affären och plockade, men fick även sitta 2:a i kassan ganska mycket (Fredag är likamed massa folk). Sista tiden blev jag inkallad på kontoret för att prata med chefen och hans vc2:a. Där fick jag en god nyhet och en lite sämre nyhet.
 
DEN BRA NYHETEN är då att jag kommer få vara timvikarie hos dem. Märkt att deras vikarier får jobba ganska mycket, så det ser jag aaaabsolut fram emot! Blev överröst med komplimanger och tackord. Så glad över att de tyckte mitt arbete som jag verkligen slet med!
DEN MINDRE BRA NYHETEN är då att de inte hade råd att anställa någon på ett måndag-fredag schema ännu. Var en kille som hade praktik före mig som fick den platsen. Det handlade något om hur mycket affären fick sålt för och hur mycket av den % de kunde anställa folk med. Jag är ju så klart nöjd att de bara ville ha mig som vikarie, men såklart synd att de inte kunde anställa mig högre ännu. Så hoppas på att jag blir utringd snaart! ♥
 
Innan jag gick hem så sprang chefen iväg innan han kom tillbaka med en stor presenpåse med kul i! Hua var söt!
Så fick jag även ett sött kort av mamma med en påse lakritspulver!
Dagens helhet har ju då varit bra! Får se vad vi gör sen! ♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress