Parislis

KATTSTAGRAM
Alltid när något går bra så ska det alltid komma något negativt. Tänkte först skriva "För att jämna ut det" men... det brukar ju tyvärr inte vara så jämnt. Sen iochförsig så är väl det positiva i livet just nu bättre än det negativa är negativt... om du förstår. Nej men det är ju klart att jag ska få den där jävla förkylingen som alla här uppe har... hoppades på att slippa den då jag hållt mig frisk hela vintern. Men neeeh!
Så jobbade idag, mådde hysat okey på morgonen, kände ju dock att kroppen var öm och det var jobbigt att lyfta tunga lådor. Efter lunchen satt jag två timmar i kassan och efter det skulle jag sluta. Då kom det... urg! Så fick gå i blåsten och snöandet till Psyk för att fixa journaler, sen hem. Gjorde te, bytte till myskläder och dog i sängen. 
 
När Fredrik slutade så kom han hit och vi skulle skjutsa hans mormor till apoteket. Det ställdes in, men vi fick bullar lite snabbt genom rutan åtminstonne. Tog en runda med bilen - MHMHMH VARMT OCH SKÖNT - och drog sedan hem. Så helgen blir bara hemma och tycka synd om mig själv... 
 
Har iallfall gjort katterna var sitt instagramkonto om ni vill följa dem! Hahah, man måste ju vara lite rolig ibland.♥
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress