Parislis

HOTELL BOKNING - OCKELBO
God eftermiddag!
Haft en hyffsat mysig början på lördagen. Låg och gosade ett tag innan vi gick upp.
Medan jag satte på te:t och åt lite flingor så duschade han. Vi drack te och han fick plocka lite i köket (var envist inställd att låta honom städa eftersom jag alltid annars gör det). Vi åkte och handlade lite av det viktigaste vi saknade i kylskåpet och köpte sedan var sin Sub som vi smaskade i oss hemma framför Hunger Games. Vi satt tog lite kaffe och skrattade framför musikvideor av gamla låtar från 80-90- talet. Herre gud vad dåliga videor. Kort efter det tog vi oss en promenad ner till stan - dock för sent för att fönstershoppa då allt stängde precis då vi kom - i den ljuvliga kylan som bet av alla våra små leder i kroppen. Men det var ändå skönt. 
 
Nu har vi varit hemma ett par timmar, äntligen bokat hotell - i Ockelbo - inför konserten i augusti. Så det är skönt att det äntligen är fastspikat det också. Jag är ju personen som snabbt får ångest över sådanna saker. Att oroa sig för att vi inte ska få tag i något boende - för alla de som låg precis runt konsertområdet var snabbt uppbokade - , att om vi får tag på ett boendet att det kommer vara snordyrt. Hoppas även att jag får träffa mina vänner i närheten också! ♥
 
Bombar med några fina bilder här jag vill visa upp också! 
Blev inget skottande hos Berit i helgen heller. Hon fick ställa in vistelsen då hon brutit foten, stackarn... 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress