Parislis

Fina byråon
Äntligen Fredag! Är helt slut i kroppen, gud!
Har varit vädligt dålig på att blogga senaste veckan. Har som sagt kommit hem helt slut i kroppen. Jobbar 7-14 och sen går jag en 20-25 minuter hem. Sen är ju jobbet så fruktansvärt intensivt också, haha! Men jag älskar det! Fatta hur vältränad man kommer bli efter att ha jobbat där ett tag också... 
 
Hur som helst så har jag då börjat med att packa upp varor, haft fika och möte vid halv 9 tiden, gått ut och fortsatt lite tills affären öppnar och jag får sitta i kassan. Igår fick jag sitta även direkt efter lunchen vid 11-12, då var det ju liiiiite fler kunder kan man ju säga. Så gäller att man verkligen tog det lugnt och kunde få allt så rätt som möjligt samt se till att kön inte blev för lång, så jag kunde kalla på en till kassa. Har blivit mycket galet men jag har väl i princip löst det hyfsat bra nu tycker jag. 
Hmm... gick även i förrgår hem med min nya möbel. Vi satte ihop den igår och jag tycker den är hysat fin. Priset var ju billigt och bra också så. Fniss!
Kommer visa en bild, men valde att inte glama till det eller dölja saker i bakgrunde... för det är ju ändå såhär som det ser ut. Kanske ser lite udda ut men, jag är nöjd och det är det bästa som jag kunde åstakomma. 
Så nu ska jag sätta mig och kolla på "Fifthy Shades Darker" med Joshi och njuta av ledigheten!
Ha det bra! ♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress