Parislis

5h sortering
5 timmar på smyckesavdelningen...
Sortera alla armband, örhängen, halsband och armband på var sitt spjut... slänga bort de som saknade par, var trasiga eller saknade förpackning. Tur att vi åtminstonne var 3-4 pers som gjorde detta. För då blev vi precis klara till de skulle hem och jag skulle luncha. Var dock mysigt att stå där i sin lilla bubbla och prata lite smått. Lunchade med trevligt sällskap och stod sedan på lagret för att butikskrossa alla smycken som inte längre kunde säljas. Sen tog jag bara ett par lådor på en vagn och försökte få upp lite. Dagen bara flög förbi! Faktiskt. 
Var sen lite snabb med att fråga en av tjejerna som slutar samtidigt som jag, ifall jag fick skjuts av henne eftersom vi bor precis bredvid varandra. Så det fick jag!!
 
 Har bara varit hemma och gosat med katterna och druckigt te. Även bokat kastreringstid för katterna, äntligen. För Sarafina började löpa igår igen... fattar verkligen inte vad som triggar henne.
Har även namnsdag idag (Maria) så jag och syrran fick varsin 100:- av sötmamma... haha! Älskar dig! 
Så ska försöka få med Fredrik att köpa tulpaner! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress