Parislis

Problem med lösning
Heter man Anna så gör man...
Ni som känner mig eller följt min blogg ett vet ju om att min tur/otur brukar vara lite all over the place... Alltså, när det går för bra så kommer alltid något oturligt och ska jävlas. Denna gång var det kanske inte ett jätte extremt problem jag möttes av, meeeeen! Okey, så min Administrations kurs började igår, tänkte sätta mig och kötta lite och kom på att;
- Sida 18... vänta. Jag har ju för fan ingen bok!
Så ah... fick spändera 1500:- på 3 böcker. Pengar jag inte har! Så delbetalning there is... urg. Men har jag tur så kan jag få dem sålda efter att jag är klar med dem. Ska ändå bli roligt att få plugga lite sådär smått på distans. Sen planerade jag inte ordentligt med perioderna jag ska läsa dem, så blir knas där också. Men jag löser det! Jag brukar lösa mina problem hyfsat bra ändå. 
Nu ska jag snart gå hem och käka lunch, får se om jag hittar på något roligt senare idag (förrutom att hämta upp lite presenter som hamnat hos postombudet nu) och kanske julfixa lite mera. Granen måste ju för fan upp! Ojojoj, ute lite sent här. Sen åker jag ju bort snart. Åhhh! 16 dagar kvar sen blire Ölaaaand~  
 
Har även snöat satan sedan igårkväll så nu kom julkänslan fram ordentligt. 
Glad första advent... några dagar senare. Fniss! ♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress