Parislis

Julfest
I lördags var jag då på julfest med jobbet. Vi hade supertrevligt tillsammans. Var dock 1-2 som tyvärr inte kunde komma, men vi hade trevligt iallfall! Vi träffade först på kontoret, pratade lite, drack glögg och smaskade julgodis. Innan vi gick på 3rätters så körde vi en intensiv match av julklappsleken. Men när vi väl satt där, med handen i paketet och skulle på 3 slita upp presenten i så visade det sig att... alla fick samma sak. Hahah, alla fick varsin svart mössa med bodenguidens logga på.Gud vad vi skrattade. Men som "plåster på såret" så fick vi var sitt kuvert med en biobiljett och en trisslott. Var 2av3 på att vinna miljoner, tusen och 60:- och hade kunnat gånga det med 5... men nä, slutade med 0 kroner i Annas ficka. Väl på restaurangen fick vi välja vad vi ville äta och jag valde då, 3 små soppor till förätt, röding till varmrätt och halloncheescake till dessert. Allt var delikat och alla var nöjda med vad dem valt! Vi satt kvar en långt tag, drack lite och snackade mera skit. 

Två av brudarna gick hem och vi andra tog en liten vända till kontoret igen innan vi drog ut på Nodo. Haha där försökte jag flörta mig till lite jobb av två chefer som satt där. Tror inte ens dem har något minne av det. 
Söndagen spenderas med att bara ligga och kolla serier efter att jag varit och hoppat på ridningen. Idag stannade jag hemma för att försöka sova bort min envisa förkylning. Men imorgon blire på'att igen. Ska på arbetsintervju som jag tar upp mera om imorgon!~ 
 
Nu blire lite plugg tills vi nog tar och fixar lite middag!~ 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress