Parislis

Catch up
Haft en bra vecka trots att jag fått kämpa på kontoret och gått och blivit förkyld. Men nu är fönstrena fixade och jag kommer slippa flera skärsår och blåsor över mina sköra små tassar. Blev så tjusigt sååå!
På tisdagen var jag hos en kompis i Luleå till alldeles för sent, men det var det värt! Dock var det kallt och bussjävlarna gick emot min vilja. Sen så klart så ska telefonen börjat försöka ta sitt liv konstant. Så nu har jag beställt en nyyyyyyy! P20 Lite. Jag klädde även granen + mig själv. Fotade katten. Hämtade upp förlovningsringen som sagt, fick hem min nya tröja som såg lite mer ut på mig än på modellen... fortfarande fin dock! Planerade in en klipptid nästa vecka som Fred ger mig i julklapp. Fick även hem mina studieböcker idag! 
Imorgon blire julfest med jobbet! Spännandeeee! Annars blir det väl att börja planera inför resan till Öland, göra lite skoluppgifter klara så jag slipper tänka på det när jag är borta och städa upp kaoset här hemma. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress