Parislis

Waliero
Nu är första ridlektionen på terminen avklarad! Var super skönt att få komma tillbaka, samt prova en ny häst. Ska dock se om jag kan rida på måndagar istället då jag upplevde det som att vi hoppade bakåt i nivån... vill fram inte bak. Annars var det inget fel på läraren alls! Hon var duktig!
Fick rida på denna snyggingen! Waliero f. 2008 (lånad av ägaren). Han vägrade promt att ställa sig upp när jag kom och skulle få iordning honom. Så fick hjälp av två olika tjejer som försökte få upp honom. Men tillslut gick det minsann! Han var lite envis och ville då minnsannen testa mig. Annars gick allt bra! 
 
Medan jag red så var Fredrik och tvättade bilen som blev rejält skitig under semesteråkandet. Sen åkte vi och köpte mat och sitter nu goa och glada med en kopp kaffe. Imorgon ska han tillbaka till jobbet och jag stannar väl hemma och städar lite eller något. På tisdag blire möte! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress