Parislis

Kurragömma med solen
Denna äckligt varma dag har jag mest bara små plockat på saker, donat i källarförådet för att gömma saker i lådor, då grannföråden haft inbrott! Tog även med en hylla upp som jag tänkte ha på balkongen, satte den över hyllorna sålänge och det blev rätt bra!  Försökte ta bilder på månen igen efter att ha suttit och läst på lite om kameror och dressyr. Den enda bilden som blev bra, var denna. Hade inget med månen att göra men blev ändå bra! 
Även plockat fyllt en till Sellpy påse som ska skickas iväg till shoppen och sen ska jag packa ner lite saker som jag inte får glöma att ta med mig när vi åker neråt nästa vecka. Känns som det är längre fram, så har inte hunnit komma in i stressmode ännu. Haha, fy fan. Men snart kommer panikens mamma när man är exalterad över allt och tror att man glömt halva livet under någon sten någonstans. Får nog hem mina paket idag också om vi har tur! 
Även planterat lite tomater och dill! Fniss! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress