Parislis

Cadillac DeVill
Då kan man checka av att man kört en redig 70's raggarbil då. Haha, en banangul Cadillac. Fredriks jobbarkompis behövde ha någon som kunde köra runt honom och hand kompis på Bodens cruising. Tänkte först inte ha följt med men... va fan! Vad har jag för bättre att göra hemma ensam? 
Så jag följde med, blev bjuden på chips och dricka. Haha och de var generellt roliga och trevliga. Men efter vi släppte av honom på "fest" så blev jag less av att långsamt köra runt i staden. Speciellt såhär sent när alla andra cruisare åkt hem. Så Fredrik släppte av mig och nu har jag varit hemma ett tag med missarna, använt ansiktsmask och lite så. Funderar på att lägga mig och forsätta leva imorgon. Fredrik kommer väl när han kommer.
Godnatt folket!
 
Lägger upp lite fler bilder imorgon~
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress