Parislis

Nytt jobb!
Se på tusan!
Anna har blivit med ett till jobb! Härligt! 
Kanske inte berättade så mycket i förra inlägget, men min handledare ringde under morgonen och berättade att en man varit där och pratat med henne. Han hade väl då pratat om att han ville att hon skulle hjälpa honom att hitta någon arbetare som hon trodde hade passat just hos honom. Så hon hade rekomenderat mig och sa att hon skulle ta kontakt med mig och se om jag var intresserad. Så jag fick hans numer och ringde upp! Han lät jätte glad när han hörde att det var jag. Så vi fixade en intervju med en gång!

När jag väl kom in i den lilla kiosken mitt i gallerian Entre, fick jag med en gång hälsa på ägarna av butiken. Ett gift par, samt deras dotter. Jätte trevliga verkar de vara. Det var mannen jag då fick prata med. Han gick igenom lite vad de säljer. ATG, olika lotter, nikotin och godis. Så kommer få två nya licenser. Coolt! Så det ska absolut bli spännande och roligt. Trivs verkligen att jobba i affär så!
 
Fan nu ska jag bjuda på något nytt, mindre fint! Så ja, en bild på lilla mig 2012, i skogen bakom min systershus. Forshaga... det var två år sedan sist. Men jag kommer tillbaka i år. Vänta ni bara!♥
 
Angelica Wåhlin

Vad härligt med nytt jobb!

Svar: Verkligen! <3
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress