Parislis

Grattis Rolf!
Idag fyller svärfar år så vi var självklart över en vända med present och åt smörgåstårta en vända!
Vi köpte denna superfina Mumin mugg, la den i den snygg plåtburk och hällde en hel påse med kaffebönor i. Blev ganska mysigt faktiskt! Sen fick han finaste födelsekortet jag sett! 
Annars har jag försökt organisera lite i lägenheten för att försöka hindra det från att bli stökigt så fort. Verkar bli ganska bra. Sen har jag kollat på en ny serie "Younger" och fotat lite! Så här kommer tre fina bilder jag tog på balkongen! ♥
Hjälpte även Anna upp med några lådor till lägenheten, duschade och fixade till mig lite. 
Snart blire att laga mat innan det blir serie och sova inför ännu en... otroligt spännande dag.
 
Angelica Wåhlin

Så söt misse!

Svar: Jaa! Min älskling ❤️
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress