Parislis

Warhammer och körprov
Dagen började med mannagrynsgröt och sedan att vi åkte och hämtade ut mina ångestdämpande. Fredrik ville att vi skulle på in på vår hobbyaffär för att kolla efter färg till sitt modell flygplan. Medan han kollade efter det så stod jag och funderade på var jag skulle köpa till min bror Martin som köpte den där fina gula polaroid kameran till mig. Han fyller för visso år i januari, men vet inte hur länge hobby affären skulle ha dessa kvar, så jag passade på nu med en gång. Kanske till och med är söt nog att skicka dem runt jul så han har dem då också.  Han har länge pratat om dessa, så nu fick de blir så! 
Se vad fina! Så det är modeller, man får välja bland olika delar och bygga. Men han fixa lim och färg själv. Bäst för honom att han blir glad!
 
Vi åkte sedan och handlade mat. Åt lunch och Fredrik skulle prova att använda sin airbrush för att måla några delar. Men när han inte hittade färgen från de gamla byggena... och heller inte själva byggena blev han förbannnad och drog med mig på en tur till Bredåker. Jag hittade dem direkt vi kom dit... för jag har ett mirakulöst minne på något sätt. Vi kom hem, han försökte med sin airbursh och sedan gjorde vi tomatsoppa med pasta. Sen åkte vi ut igen... bara åkte runt lite och köpte chips. Sitter för tillfället med en kissekatt på tangentbordet, spelar och ska plugga teori. Idag fick jag lappen med tider och plats inför körkortsproven. Fniss! Är så sjukt nervös! 
Sassa

Heja på! Detta klarar du med bavur. JAG tror på dig

Svar: Hej!Tack snälla <3
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress