Parislis

Världens bästa Fredrik!
Tänker bara gå rakt på sak!
Underbaraste Fredrik ville skämma bort mig med fler födelsedagspresenter! Iiiik! Här är den här superfina kristallvasen jag pratat om tidigare! Älskar den så mycket! Vi måste ta och handla en bukett att ha i den. 

Sen tyckte inte han att det räckte, utan köpte även en "Holmegaard design" kruka! Åh, jag har kollat på dem ett tag och tycker de är så himla fina! Vet inte om jag ska våga lägga några små stenar i botten och plantera en lite sakulent... eller om jag ska ha ljus i eller något annat fin. Det får vi se med tiden!  
Gud vad glad jag är! Att han bara skämmer bort mig såhär!
Min födelsedag har inte ens börjat, men alla har varit så otroligt söta. Tack~♥

Vi var tidigare över hos Anna där hon och jag bakade en cheescake tillsammans. Vi fick även med oss hennes brödbakmaskin (typ världens coolaste grej. Man lägger i ingredienserna i en låda, stänger locket och sätter på den med en knapp... sen blir det en limpa... COOLT).
Så imorgon ska det bli firande! Självklart ska jag försöka blogga så gott jag kan! 
Jessica Högberg

Grattis på födelsedagen, med den starten verkar den bli bra😉

Svar: Tack så mycket!Eller hur, kan verkligen inte bli dåligt efter detta!
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress