Parislis

Mermaid breakie
Spontan kalas vart det idag!
Jag gick upp runt 10 tror jag, åt resterna från tacosen vi hade igår, tillsammans med Fredrik som klivit upp lite tidigare. Sen tror jag bara att jag kollade ikapp lite youtube videor och spelade tills jag Mr fick ett samtal från faster Berit att hon skulle till Bredåker och göra köttsoppa.Så vi var bjudna över som liten sen firande för Jessica som fyllde år förra veckan. Vi fick en riktigt smarrig tårta också! Men jag hann göra en del innan jag åkte jag. Åt liten "lunchfrukost" efter att jag både damsugt och duschat. Medan jag kollade på "Young and Hungry" så sminkade jag mig och gjorde mig fin tills vi skulle bort. 
Imorgon blir det bara att vi skulle skjutsa Anna till sjukhuset för undersökning och sen skulle vi planera inför våra födelsedagar. Hon fyller år dagen efter mig så vi skulle som sagt slå ihop vårt kalas. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress