Parislis

Bjudna
Här ligger jag i köksoffan i Bredåker medan Fredrik och Rolf ska fixa dörren på ena bilen här. Vi var nyss hos Berit och fikade med blåbärsbullar och kaffe. Vi blev även bjuda över på onsdag för att äta kålpudding! Inte för att jag tror att någon kan slå mammas, men man tager vad man haver. Alltid trevligt att bli utbjuden, speciellt till henne. Stället alltid upp med en gång och är alltid trevlig. 
Vi ska nog ut och fota lite skog sedan. Är så otroligt vackert just nu när bladen ändrar färg och de går i olika nyanser beronde på trädarter. Så får se om jag hittar några fina områden. 
 
Igår försökte vi dra ut på nattklubb..  men den var stängd och krogen var typ tom... Så vi åkte bara runt med musik och åt chicken nuggets och pommes istället. Var en helt duglig dag. Imorgon och på tisdag har körlektion (7:45...) För att det inte ska krocka med eventuella jobberbjudande. Annars har jag två inbokade dagar på torsdag och fredag med bra tider. Det är skönt att ha jobb nu så man vet att man dels ha råd med födelsedagarna, julklappar och viktigt som kan behövas köpas in. Men även så jag kan köpa bil efter jag fått körkortet och sedan åka och resa! Vi funderar ju starkt på att åka till Irland till våren, samt åka till Öland och hämta flera lådor. ❤️ Blir nog ett bra kommande år hoppas jag! 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress