Parislis

Älskade fågel
Åhhh! Idag har jag köpt typ världens finaste sak. 
Fick lite pengar av farmor och farfar när jag fyllde år, som jag planerat att spara tills jag hittar den där perfekta saken. Hade varit i centrum med Fredrik lite igår och kikat, men bestämde mig för att tänka efter lite. Jag diskuterade både med honom och mamma om hur jag skulle göra. Eftersom jag sedan tidigare lagt mestadels av mina pengar på saker till hemmet som både han och jag behövt/tycker om... så tänkte jag att jag för tusiken skulle vara lite självisk nu och lägga mina födelsedagspengar på mig. På något som JAG verkligen vill ha. Så det gjorde jaaag. Idag drog vi in till stan igen och jag tog min lilla present till kassa, hon hämtade en helt oöppen från lagret och jag gick därifrån lycklig som en lärka. Titta vad fin!!! Den är jätte stor också. 
Den är ungefär likadan som en som Fredrik köpt, fast större... och coolare. 
Efter det åkte vi till Bredåker, som vi gjort igår också. Var med Anna ett tag. Sen kom Rolf hem och då gick Fredrik och han ut för att ta upp båten från älven. Vi var kvar där till klockan 7 ungefär efter fika och crepés liknande middag. Då åkte vi till Fredriks verkstad för att han skulle ta isär ratten och se om han kunde laga varför blinkern i bilen inte funkar. Det gick inte... och sen dog min telefon. Åkte runt lite och nu har vi ätit nudlar. 
Vi kanske ska åka och skjutsa Louise hem från en fest sen också. Och imorgon har vi inga planer. 
Sassa

Så jättefina dom är

Svar: Verkligen!
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress