Parislis

20årig prinsessa
GRATTIS TILL MIG!
Idag fyller jag då 20 år. Nämen nämeeen!~
Jag firade min dag hemma hos Anna (där vi firade hennes också som fyller år imorgon) tillsammans med Jessica, Rolf och Berit. Jag fick två söta små ljuslyktor och två glasistappar (som man ska hänga) av Rolf och Anna. Sen fick jag denna söta lilla vas med en lite ros i, av Jessica. När Berit kom så räkte hon fram en ananas och sa att hon inte hittat några fina blommor i affären. Så jag dog ju av skratta. Fick även ett presentkort på H&M. Vi drack cider och sen blev det pasta med hummersås och lax. Vi pratade och mös runt bordet lite tills cheescaken drogs fram! Vi drisslade lite jordgubbssås över och smaskade i oss den tillsammans med en kopp kaffe. Jag och Fredrik stannade där i 6 timmar! Det var verkligen jätte trevligt. Och jag är tacksam för alla som ville fixa och ordna inför min dag. 
Innan vi åkte hem så tog Fredrik Rolf hem och sedan åkte vi ut i skogen för att ta en 20års bild med min polaroid. 
 
Innan kalaset hade vi åkt till storheden, för att fördriva tiden. Då lyckades jag också charma till mig en fotobok för polaroid bilder av Fredrik. Taaack ♥ Vi köpte sedan med oss ett sött litet blommsterengagemang med bladväxt, små chillifrukter, en pumpa, några pyttesmå orangea bär och ett dekoräpple i en fin zinkkruka! Hon tyckte om den, och det är det viktiga!
 
Fick även ett samtal av min kära syster och hennes barn som sjöng så vackert för mig. Lilla snuttan var så glad över att hon tappat en tand också! Tack mina kära syster igen!
Ringde ett samtal till farmor och farfar också för att tacka för pengarna jag fått. Sen ringde jag mamma när jag kom hem för att berätta om dagen. Ett tag senare ringde Martin och grattade också! Tack och tack, alla som skrivit och ringt och brytt sig!
Till imorgon bjöd vi över Anna att komma och fika hos oss och hälsa på missarna!
Jessica Högberg

Det låter som en toppen dag, stort Grattis till Prinsessan!!

Svar: Det var det verkligen! Tack snälla ^^
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress