Parislis

Snö i Oktober...
Yay... vi fick inte upp garage dörren idag och det låg snö på hela marken. Blev bara att hoppa på cyklen och försöka att inte halka och dö. Men jag klarade mig både fram och tillbaka utan att dö! Även fast det snöar på en del. Körandet gick för den delen också bra. Vi gick igenom yttre och inre säkerhetskontrollerna och jag har koll nu! 
Imorgon blir det sista körlektionen, en dubbellektion från 7:45 -9:10. Sen blir det uppkörningen nästa vecka. Tjohoho!
Idag har vi ännu bara planen att fara och köpa nya betongkrokar och sen byta en liten sötnos (som hade spruckigt) vi köpte på dollarstore i måndags. Kan visa er sen när jag bytt om det är intressant. Annars vet jag inte om vi kommer göra något. Blir väl kanske att sätta upp tavlorna iallfall och städa lite. Hela kvällen igår spenderade jag med att gå igenom alla mina smycken för att lägga upp till salu... har så ooootroligt mycket som jag aldrig använder/använt. Lagt upp en massa som ni kan se här → Shpock.

Till helgen ska vi antagligen till Bredåker då Fredrik och Rolf ska hjälpa varandra. Sen vet jag inte vad som kommer hända. Men ni får väl antagligen veta om det händer något roligt! ♥
lillemmish - MODE

Härligt med snö =)

ha en underbar dag
kramis

Svar: Haha, ja men inte ännu! I oktober ska det vara lite halvvarm, röda löv och pumpor! :C
Detsamma <3
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress