Parislis

KLARADE DET!
Äntligen!
Ett steg närmare körkortet. Klarade av teoriprovet idag! Varit så sjukt nervös inför detta. Verkligen försökt träna på så gott jag kunnat och speciellt de senaste dagarna. Så idag, klockan halv 1 så satt jag i väntrummet, tog fotot till kortet och satte mig för att vänta. Folk välde in och tillslut blev klockan kvart över 1 och vi fick börja gå in i rummet. Vissa frågor var verkligen luriga och det var svårt när flera av svaren var rätt... men man bara kunde välja ett. Men jag blev godkänd och det är det viktigaste! Gud vad glad jag är!
Så nu ska jag ha körlektion hela veckan tills jag har uppkörningen nästa vecka! Iiiik!~
 
På vägen hem hämtade vi ut mitt paket (mina nya örhängen). Fredrik hade ju råkat trampa sönder det ena av mina guldörhängen och jag har inte lyckats hitta någon som kunde fixa dem. Så när de sålde dem lite billigare på hemsidan igen så passade vi på! De ser exakt likadana ut fast bättre... om det låter logiskt. De har inga vassa kanter som sticker ut och de är blanka och fina! Så då har jag en resev ifall jag något skulle hända dessa nya också. Eller om jag lyckas få den trasiga fixad igen. Vi får se. Men jag är väldigt glad! För de är ju mina favoriter. Och det suger ju lite extra eftersom jag fick dem av farmor och systra-mi! 
Sen åkte vi och handlade lite som saknades, (vi var ute på en promenad igår till affären, men fick bara med några grejer för att det är en ganska lång väg att gå.) Sen åkte vi till Dollarstore och kollade vad de hade fått in för roligt där.

Så än så länge har jag haft en jätte bra dag. Klarat provet, fått hem mina favoritörhängen, ätit kroppkakor och får nu sitta och andas ut med lite spel. 
 
Sassa.

Grattis 🎊🎉🎆🎇

Svar: Taaaaaaack ^^
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress