Parislis

JAG ÄR MED KÖRKORT!!
Fy saatan vad bra jag är!
Äntligen! Jag klarade både teori provet och uppkörningen på första försöket! Och jag var såååå nervös. Men allt gick fort och bra! Fick först parkera ut från en parkering, köra ut från korsninge, genom två rondeller och sen parkera in vid en affär. Backa ut därifrån ut igen, köra på en motorväg tills jag skulle svänga ut därifrån. Följa skyltar mot olika ställen och allt gick bra! Ända han ville att jag skulle träna mer på var att backa ut från parkeringar då jag var lite lullig om vilket håll jag skulle svänga åt. Men jag blev godkääänd! Fyy vad skönt! 
 
Så körkortet ska komma i veckan och tillsdess får jag köra inom Sverige med mitt leg. TIHIHI!~ Gud så skööööönt! 
Är så jävla stolt över att jag klarade det så pass bra, att jag nog ska gå ner och fira med sushi! 
 
Josefin

Grattis! Det är så skönt att ha körkort! :)

Svar: Taaack! C:Jo men verkligen!~
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress