Parislis

Galopp i skogen
Godeftermiddag! 
Idag har vi varit igång och haft tvättid och städat lägenheten. 
Bytte ut de sommriga bilderna till höstiga bilder i mina små tavelramar, röjde undan lite saker som inte stod där det såg bra ut och var på en mysig promenad i skogen. 
Vi åkte och hämtade upp Anna och vovvarna, körde ut i skogen och släppte dem lösa. Gud vad Smulan var lycklig över att få springa av sig... galning. Det var dock ganska kallt ute, runt 2grader. Sen var vi lite dåligt klädda också ... men det hade varit så soligt och varmt igår. Men det ska göras om och så kommer vi ta med fika ut också! Myyys! Vi släppte av dem hos sig, åkte hem så jag kunde plocka ur de sista kläderna från torktummlaren då tiden var slut och åkte sedan och handlade de få saknade ingredienserna till middagen. 
Så vi stekte upp kycklingbitar med krossadetomater, grädde, majs, paprika och kryddor. Sen hade vi allt i tortilla bröd. Mums va´ gott det var! 
Så det sista vi planerat kommer göra idag är att vika ihop tvätten. Annars kommer jag träna inför provet som är väldigt snaaaart! 
 
Vi fick iallfall hem tavlorna igår också! ↓ Så ska bara skaffa fram några betongkrokar så vi får upp dem också. 
Nala gillar verkligen inte när vi damsuger... så då blev det att snabbt gömma sig under täcket i sängen. 
 
Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Söt katt :) Min katt gillar inte heller dammsugaren.
Mysigt att vara i skogen med hundarna. :)

Svar: Visst är hon fin! Min Nala <3Ja, det var verkligen jätte härligt, speciellt när man såg hur lyckliga de var!
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress