Parislis

Tomtar, Skellefteå och Mööten
I'm back! 
Vart igån en "massa" de senaste dagarna. Sålde ju skotern i lördags och i söndags följde jag och Fredrik med Rolf till Skellefteå för att kolla på en bil. Vi åkte en timme dit, kollade bil, köpte bil, körde och åt "lunch" och åkte sedan till Bredåker. Fikade med kaffe innan vi blev skjutsade hem igen. I måndags lagade jag bara lunch, ringde samtal till psyk och bokade tid för att fixa fransarna-och brynen. Fick även ett samtal om att komma på en arbetsintervju på måndag. Så då blir det nog att äntligen få jobba lite, på ett äldreboende denna gång. Blir nog bara ett tag, men ändå skönt att få in lite pengar!
 
Diskuterade även tomtar med mamma och kollade runt en massa internet sidor med henne för att hitta den perfekta. Så då hittade vi 4 olika billiga tomtar som jag paxade och var nere och hämtade idag, men Joshi i luren! Tittaa vad tjusiga! 
Men annars gör jag verkligen ingenting på dagarna med än att prata i telefon, gosa med missarna och spelar Smite. Sen när Fredrik kommer hem... så gör jag exakt samma sak. Wohohoh...
Tur jag tar min medicin så jag slipper bryta ihop över det lika mycket mer iallfall. Men hoppas att jag får hitta på något med någon i veckan istället! 
SASSA

Jättefina tomtar. Tomtar på loftet hihi. Krya på dig gumman och hoppas du får jobba lite till jul😊

Svar: Visst! Fniss ;) Tack snälla, det hoppas jag också! <3
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress