Parislis

Kyliga dag
Hei hej!
Sicken kall och härlig dag det varit. Jag har väl egentligen inte gjort något speciellt och inget speciellt har heller hänt. Har ganska ont i ryggen och mina naglar går av. Men dagen har ändå varit bra. Har fått en sak till såld, fått gosa med mina bästa missar och var även ute på en kort promenad för att fota lite. Har små plockat i lägenheten också för att se om jag kan sätta upp någon hylla någonstans, vart kan sätta upp någon ny tavla och vart jag kan få upp lite fina decorationer. Det blev lite tomt på sina ställen efter att jag tog bort halloween decorationerna. 
Imorgon fyller farmor 91, så då får man väl ringa och säga grattis! Sen får vi väl se vad dagen tar mig. Kommer väl forsätta spendera mina dagar med mamma i luren, gos med kissarna och plock i lägenheten! 
Ha en fin dag!
jessicaaa

du kan få spendera dina dagar med mig o mamma (& Bellus och skithunden ;) ) om du vill också :*

Svar: Yaaaay! Men ville typ inte störa när Anna var sjuk osv x'D <3 Men tack ^^
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress