Parislis

Julen, intervju och chippning
Måste bara komma här och dela med mig av de senaste händelserna och planerna! 
Så igår medan jag lagade en ungspankaka så var jag nere i förådet för att plocka upp de få julgrejerna jag fått med mig, se vad jag hade för något. Tänkte faktiskt inte börja dekorera och plocka upp förren, tidigast, nästa vecka... men råkade lite ändå. Hittade en liten tomte från förra året, en liten flicka med paket, en annan jätte gammal flicka som man ska sätta på hyllkanten (från 2006), en enorm julstrumpa, en stående julstjärna, julkort, grandekorationer (flätad halm), unika kulor (Buddah huvud, döskalle och taggiga bollar) och små träfigurer och en tomteluuuva! Så blev att jag satte upp några av grejerna som ändå var här. Sen satt jag med mamma i luren i flera timmar igen och köpte julklappar, diskuterade dekorationer och allt möjligt. Jag köpte då på mig väääärldens bästa dekoration! 
 
Idag hade jag ett litet möte jag inte berättat om. Har sedan början av året, sökt tonvis med olika jobb, och igår så blev jag äntligen kontaktad av en av dem. Så bokade tid och såg till att kameran med microfon fungerade och satte mig sedan till rätta. När tiden kom så anslöt sig vi i oss i ett videosamtal och intervjuen började. Det hela handlade om mina egenskaper till barnpassning (då detta var ett barnvakts rekryteringsföretag). Det kändes som det gick väldigt bra! Så skulle få höra av dem mer nästa vecka! 
 
Imorgon ska jag luncha med Anna samt ha ett möte hos arbetsförmedlingen. Sen får vi se vart resten av dagen tar oss!
Har iallfall en plan denna helg. Ska ta katterna och chippmärka dem billigt hos på en djursalong då "Djur akuten" kommer dit från 10-14. Känner att det är viktigt, speciellt eftersom Nala redan har rymt en gång tidigare... 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress