Parislis

Jeffree Star
Åhhhhhh! Jag är ju bara tvungen att få skryta om några presenter jag fick av älski igårkväll! 
Han köpte mig ett Jeffree Star "Lip ammo" läppstift i färgen "Star Witness" och hans "Velour lip scrubb" med smaken "Hot cocoa peppermint"! De luktar och smakar så gott, så är de ju också snuskigt fina! Fick även en grön glittig lösögonskugga från Models Own " Meadow Maize". Älskar allt så mycket! Taaack!~ 
Så för att skriva om dagen så vaknade jag runt 8 tiden för att göra mig iordning för en intervju. Åt frukost och allt sådant innan jag drog mig ut i de -21graderna... Hade min intervju på ett äldreboende och gick sedan hem. Kändes som mötet gick bra, så håller tummarna! Värmde mig i soffan med att läsa innan mamma ringde. Vi pratade en del, jag gjorde kaffe och gick runt med funderingar kring vår hall. Tog ner lite tomlådor till soprummet och gick sedan till kuratorn. Det var ett tag sedan sist, så det var skönt att få prata av mig lite hos henne. Har en del på hjärtat som jag behövde berätta för henne och be om råd. Ringde upp mamma efteråt och gick till coop för att hämta ut en julklapp från mamma. Gick hem, slog in den, ringde Joshi och pratade tills Fredrik kom hem. Han och jag pratade i sängen ett tag innan vi tog och stekte kyckling, kokade nudlar med grönsaker och smaskade gott i oss det. Nu sitter vi vid var sin dator och gör vårt. 
 
Imorgon blir det väl att forsätta ligga i soffan och läsa. Men får väl hitta på något roligt i helgen medan Fredrik och Rolf flyger ner till Göteborg för att hämta Fredriks bil. Åker väl in till stan för att köpa julklappar, hälsar på Anna och myser för mig själv lite! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress