Parislis

Den fula vackra guldiga ankungen!
Haft en bra måndag!
Intervjuen blev dock inställd för att hennes barn var sjuk, men vi har bokat en ny tid på onsdag istället. Jag körde ner Fredrik och åkte hem igen. Åt frukost med macka och yoghurt innan jag gosade ner mig i soffan med "Vem bryr sig?" och min rosa pläd. Jag läste en bra stund och somnade sedan till en stund med Nala bredvid mig. När jag vaknade upp igen tog jag och sminkade mig och drog iväg till Anna. Vi satt i soffan med vovven och drack kaffe, hon tog sen och duschade, gjorde sig i ordning, drack mer kaffe och sen åkte vi in till stan. 
 
Vi satt oss och lunchade på vår favorit sushi restaurang och pratade. Efter det hämtade jag ut Fredriks julklapp, drog till affären för att hon skulle hämta ut en matkasse och hälsade sedan på Agnetah. Jag släppte sedan av Anna hos sig och åkte hem. Jag slog in Fredriks paket medan han gymmade och sen hämtade jag upp honom. 
 
Han tog och duschade och jag lagade mat. Pratade med mamma och hade sedan på youtube innan vi åt. Sen har jag diskuterat boken med mamma och beställde en liten söt julprynad noa.dk (Den fula ankungen) för mina poäng jag samlat på en sida. Titta vad fin!! Och så är de egentligen svindyra också... vilket gör det ännu mer spännande. 
Imorgon har jag inget planerat för tillfället, men kanske drar ner till dollarstore eller så ligger jag bara hemma och läser. Hoppas på att något av alla mina paket kommer också! Super roligt! Både mina paket till Martin (jul och födelsedag) har levererats samt mammas, pappas och Fredriks. Sen kommer de en massa till mig! Från äääälskade mammsis och Martin. Men få försöka låstas för mig själv att jag inte vet vad det är. Fniss!
 
Nu ska vi lägga oss och kollade på "The Punisher" och sen sussa. Ha det så fint! ♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress