Parislis

Tappade dagen
Denna vackra dag har jag inte ställt min fot utanför dörren... ännu! Ifrågasätter mig dock lite med tanken på värmen vi äntligen fått hit. Men jag har kännt mig så seg. Pratat med en gamal klasskamrat i telefon samt mamma. Mamsis och jag pratade angående resan ner till Öland i juli, när vi ska träffa på systern och Joshi, hur länge mamma ska stanna uppe hos oss och vad för flyg som hon ska ta hem. Vi småpratade även en del om Fredriks 20 års klas och vilka preferenser jag hade i åtanke. 
(Nu fortsätter jag detta inlägg dagen efter... du suger Anna) 
Ah.. så Fredrik kände sig nere och vi la oss i sängen... och somnade i dryga 4 timmar. Oops! Men vi gick iallafall och gjorde en enorm äggröra med bacon och falukorv och det var såå gott! Vi gjorde en smoothie med mango, banan och ananas och la oss sedan och kollade lite modern family innan vi tvingades oss att sova igen runt 1 tiden. Så... tog mig inte ut igår ändå! Men satt  och lapade sol på balkongen åtmonstonne.
 
Får ta mig ut idag istället, även fast solen är gömd bakom molnen, men det skulle bli upp till 14°c. Rensade föresten bland kläderna lite och tog tömde två behövda hyllor i garderoben. Fick bort en hylla med kläder som Fredrik varken kunde ha eller ville ha. Och så bytte jag ut mina tjocktröjor(vinterkläder) mot linnén och strumpbyxor. Så lådan med tjocktröjor får dras ner i förådet... iallfall tills vi köpt en byrå. Idag är föresten sista dagen Fredrik jobbar heldag under denna vecka! Tjohoho, halvdag imorgon och sedan är han ledig fram till måndag! Vi måste även se till att hämta soffan snart... blir tokig på att det är en stor tom plats i vardagsrummet. Och vill inte att vi slänger oss i sängen med smutsiga kläder för den delen heller. Ah, men nu ska jag göra... något. Ha en vacker dag!~  
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress