Parislis

Fångar fort med Emelie
Hej!
Jag har lyckats blogga de senaste dagarna! Tjohohooo till mig!
Han inte göra så mycket hemma förutom damsuga, äta och göra mig iordning tills Emelie hämtade upp mig och vi åkte ut i skogarna. Vi klättrade runt på två nya fort jag aldrig varit på och fotade en massa. Hade dock bara med mobilen med mig så bilderna kanske inte är helt perfekta men de blev hyfsat okey! 
 Var ganska kallt ute. Och det tredje fortet vi åkte till var tyvärr stängt. Så vi åkte hem, fixade mat och det var såååå gott! Kyckling, baccon, vitlök grädde och några andra kryddorna i en slags gryta tillsammans med klyftpotatis. Sen blev det drama... Vill inte direkt ta upp det då det inte angår mig. Men det var väldigt obehaglig så bad Fredrik att hämta mig. Så nu är jag hemma! Ska nog ta och plantera om mina blommor nu och så får vi se vad resten av dagen tar mig. Hoppas ni haft en bra start på veckan! ❤️
Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Vilket häftigt ställe :)

Svar: Visst!Och alla dörrar är igen gjutna så man kan inte komma in heller!O :
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress