Parislis

Saknar
Idag sov jag till 10! 
Mådde lite dåligt först med en övertänkande hjärna medan jag kollade på youtube. Pratade lite med Fredrik på telefon och gick sedan ut på en timmes promenad med mamma i telefonen! Blev på bättre humör av att få vara ute i snöandet, prata med mamma och få umgås lite med hästarna här uppe. Sen tog jag tag i att lägga mig under sängen för att gräva fram alla godsaker Fredrik tappat där under och lämnat. Hade roligt med att hitta 2 1/2 dosa full med snus som jag skickade bild på både när jag hittade den och när jag häller ut hela i papperskorgen. Sen började jag röja med mitt, plockade ner en del av mina prylar i lådor och så - så man slipper stressa när dagen är kommen. Fredrik och jag planerar även att ca 1 vecka efter inflytten drar ner till Öland med släp!
 
Satt annars idag två timmar i köket med en god kopp te, lite låg musik och läste på teori tillsammans med Kim på telefonen. Var skönt att kunna diskutera och få lite hjälp. Börjat få saker att fastna, som jag tidigare suttit med höjt ögonbryn och inte fattat hur mycket jag läst. Plockade lite i rummet igen efter det, så klockan vart kvart över 4 och Fredrik snart var hemma. Vi tog och lagade mat då - spagetti och köttfärssås. Blev jätte gott! Sen la vi in den rena tvätten och nu sitter vi uppdelade igen. Ska nog fortsätta packa lite mer och pillra! 
Nu saknar jag sommaren, Joshi - men inte att cykla på berget upp till min syster. 
Sen saknar jag Ölands sommaren med Fredrik ♥
Så mycket jag vill göra, så lite tid, så lite pengar... så mycket stress och ångest!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress