Parislis

Mitt hår 💖
Idag bad jag mamma ringa och väcka mig vid 8. Behövde sova lite extra idag samt ändå gå upp tidigt. Så pratade med henne ett par timmar medan jag sprang runt i huset för att packa ner allt i lådor. Duktig Anna! 
Ska ut och hämta posten, plugga lite och sedan packa mera. Behöver äta också... Bara druckigt gott kaffe idag. 
Måste bara säga att jag är kär i håret! Hoppas hon vill färga det flera gånger! Älskar färgerna och hur mjukt och härligt mitt hår blev efter klippningen. 
Sura människor gör mig alltid irriterad men just nu är det för mycket bra som jag fokuserar mera på!
 
Imorgon ska jag köra en vända igen vid halv 9 innan jag åker till Emelie. Ska kanske hjälpa henne med flytta lite lådor till lägenhets förrådet och sedan åka runt i lite affärer. Gillar att vara med henne! 💖
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress