Parislis

Härlig ensam dag
Åh! Idag har jag haft en sådan härlig dag!
Vaknade väl först lite på ett dåligt humör och gjorde allt för att få somna om. Men jag lät det vara, la mig med youtube en vända och väntade på att mamma skulle ringa. När vi skildes åt ett par timmar så tog jag och skötte tvätten. Jag hängde upp tvätten som jag tvättade igår, la in lite nytt och har nu tvättat upp alla (mina) kläder. Jag har diskat, fixat mat och pluggat. Under tiden jag lagade mat (recept kommer upp om några timmar!) så pratade jag lite med mamma igen. Var ute och hämtade poste, dunkat musik och chattat lite mer mina söta. 
 
När Fredrik kommer hem så ska vi ha filmmys, välbehövt för min del! Imorgon är jag hemma också, så ska sätta igån och städa lite mera och plugga på! Min körskolelärare berättade ju att hon inte haft vattkoppor osv. Men läste på 1177 att det nu inte skulle vara några smittsama problem, då mina blåsor torkat och tillräckligt många dagar gått. Förhoppningsvis blir hon inte sjuk efter alla andra lektioner vi kört tillsammans, men ska köra på torsdag och fredag. Samt att jag bokade in en tid hos kuratorn på torsdag också idag. 
 
Något jätte typiskt hände dock; Ett fastighetsbolag ringde och sa att vi satt 1:a på en lägenhet mitt i centrum... att han som bodde redan flyttat ut och att vi då får den 1 april... var ju självklart tvungen att säga att vi redan fått en. Så typiskt! Men gillar vår lägenhet så det är inga tårar här. 
Började dagen med skummadmjölk-kaffesira-kaffe och knäckebröd! Mumsies!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress