Parislis

Bästa dagen
Hua, har kommit saker ivägen hela tiden när jag försökt sätta mig och blogga! Inget negativ som jag inte haft roligt över, men ändå något som dragit mig iväg.
Men nu är jag här!
Så, som jag skrev innan så har jag varit hos Emelie idag. Följde med henne för att skriva kontrakt på sin lägenhet, åka och sätta in mynt på banken, köpa flyttlådor till henne på dollarstore och blev bjuden på en riktig smarrig pizza på "Blå Ängeln" där vi satt och pratade om livet. Fick veta mer om varandra, vilket kändes skönt. 
Vi åkte sedan förbi Kicks för att köpa en hårsax innan vi åkte hem och Emelie fick leka frisör! Var så skönt att slippa alla kluvna topparna och lite längder. Samt att vi fick lite extra färg i livet. 
Ni ska få en bättre bild imorgon! 
Men ja, efter det så lyckades Emelie rensa huset lite på glas och decor som var alldeles utmärkt för oss båda (jag fick saker jag behövde och inte hade + hon blev av med saker hon inte har plats med i sin nya lägenhet). Så blir att packa ner allt ordentligt när jag är ensam hemma. Tack snälla! 💖
 
Var på ett väldigt bra humör tills jag möttes av surheter i bilen hem... Men fick komplimanger av Fredriks faster Berit när vi kommer till huset (för mitt hår). Började efter det att packa ner lite kläder innan jag gosade med Fredrik till maten blev klart - Palt!
Sen gosade vi mer Och när vi delade upp oss blev det prat i telefon om planet till helgen (Att Emelie och vi ska hjälpas åt eftersom hon även lyckades låna oss en liten "lastbil" som vi kan flytta med) och om resan till Öland (åker den 12 april). Exalterad inför allt, även trots att det blir massa slit!
sassa

Kul att du fått någon annan att vara med än att bara vara med din "svärmor" inte för att det är dålig med det utan någon mer i din ålder tänkte jag.Vad fint håret blev och vilken färg sedan

Svar: Jo men precis! Emelie har ju dessutom bil så vi åker ju ut lite också än att bara vara inne. Och precis som du säger, någon i min ålder. Tycker verkligen om henne också. Tack snälla! 💖
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress