Parislis

Tjejkväll?
Nu blev det ett sent inlägg men jag hann ändå göra lite efter att jag skrev senast. Sprayfärgade min silverfärgad korthållare och kollade på apratment tours för att få lite inspiration​. Åt lite nudelsoppa till lunch medan jag försökte hitta lite tavlor till vardagsrummet... Inte lötase jag gjort... 
Pratade sedan med mamma medan jag försökte skriva en inköpslista innan Fredrik kom. Tänkte fixa ihop en liten snabb rätt efter inköpadet, men han slet fram en påse pyttipanna och började steka ägga. Men det var väldigt gott, han brukar alltid gräddstuva den och har vitlök och kryddor i. Sen la han sig för att vila... Ah... Låg bredvid och chattade med lite folk tills jag slutligen äntligen fick upp honom och vi åkte och storhandlade. 
Så nu har vi fikat och knapprat lite på datorerna. Vi har ett sådant livligt samliv... Ah, ska iallafall trolig på tjejkväll på lördag med Emelie och några tjejer från hennes jobb. Kommer bli svårt för mig att dra mig ut, men kommer nog att ha väldigt kul när jag väl är ute. 
Imorgon skulle kanske jag och Emelie ut och kolla mer fort! 
Vi går nog och lägger oss Snart...vet inte varför vi fortfarande är vakna. Eller jag kan vara uppe hur mycket jag vill, när jag vill. Men brukar gå och lägga mig när Fredrik lägger sig, vilket brukar vara runt 22. Hhm. Sitter här tills han vill sova. Godnatt ❤️
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress