Parislis

Nationaldagen
Nu kommer jag med ett ganska ointressant och kort inlägg. Men jag har iallafall något komiskt att ta upp. 
Glad nationaldag... eller vad man säger!
Ah, vi tänkte gå upp vid 10 idag, vaknade vid halv 1... åt frukost och sen kom Rolf hit för att bogsera bilen Fredrik pajat... igen. Fredrik är duktig på att paja bilar tydligen. Så nu ska vi köra med världens skabbigaste bil. Den ville först inte blinka eller visa hastighet. Listerna har halvt lostnat och det luktar så mycket bensin när man kör att man skulle kunna tro att det varit en gaskammare. Den är dock skriven på Fredrik och är hans bil... kommer troligen dock köra den själv när jag fått körkort eftersom den är automat. Försöker även övertala Fredrik till att köpa två dugliga bilar istället för att lägga en halv miljon på en bil... för vad är då meningen med att jag ska skaffa körkort om vi inte kommer ha råd med att låta mig köra? För jag skulle inte få låna hans isådannafall... Aja.
Vi gick ner till affären förut för att handla lite småsaker sen har vi inte gjort något mera.
 
Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen... mejlade henne i söndags och har fortfarande inte fått något svar. Skrev för att ha en struktur på vad vi skulle ta upp inför vårt möte. Aja, det blir säkerligen bra. Har ju försökt kolla jobb på en massa sidor under helgen och veckan men de enda lediga jag hittar är personlig assistent med 11timmarspass och jobb som jag inte har kvalifikation för. Så mhm... försöker men livet vill inte hjälpa till. 
Har inga direkta planer mer att säga så vi får väl se imorgon! 
Ha en fin fortsättning~ ♥
Här får ni en bild på en nyfärgad Joshi. Hon är söt. Och jag har inget annat att lägga upp :'D
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress