Parislis

Marknad, skotrar och socialt
Tjohoh nu har jag vart ute och haft lite roligt för mig.
Vi vaknade vid 10 för att kolla på racinget, men Fredrik mådde inte bra så vi struntade i det och vilade en stund tills vi tog oss ner till marknaden. Han fick även sitt paket på en liknande kniv till samlingen, så han vart lycklig. 
Det fanns inte dirket något intressant på marknaden alls och den var ganska lite, så vi satte oss ner och åt hamburgare innan vi åkte hem en vända. Rolf ringde sen och körde ner oss till stan igen för att vi skulle kolla på när de racade snöskotrar på vattnet. Det var ganska B, kommentator högtalarna gick in och ut, skar sig och det blev kaos på racet när änder kom i vägen och någons skoter sjönk. På vägen hem stannade jag för att prata med en kompis jag mött på Bränna ett par gånger. Hon är väldigt trevlig och vi pratade om hennes jobb, skola och lite generellt. 

Så nu har jag bara varit nere med en del i förådet, slängt lådor och tog en kort lite promenad. Nu blire youtube och Lego spel. Fniss!~
 
Imorgon blir det Bredåker och fira älsklingen lite festligare. Ha en fin fredag~♥
 
 
Mamma

Vilken fin tistel

Svar: Visst!
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress