Parislis

MAMMA GUL!
Nu är mammsis här!
Varken hon eller vi har knappt kunnat sova något under natten. Tror Fredrik och jag fick en blund på 2h innan vi vaknade och inte lyckades somna om. Så vi drack lite kaffe, åt en skål gröt och så pratade jag en vända med mamma när hon satt vid incheckningen. Flygresan gick smärtfritt, utan krångel. Vi tog en vända till max för att äta lunch innan vi åkte lite i Luleå och Boden för att se oss omkring. Väl hemma igen drack vi lite kaffe och kollade tv tills vi alla kände oss trötta och gick för att ta någon timmes lur. 
Så för några timmar sedan åt vi taco middag, var ute snabbt med kissen och tog sedan en promenad runt den fina insjön här borta. Kvällen blir nog fortsatt slöande och uppvilande till imorgon då vi ska till Storforsen!
 
Fick även en förtidig födelsedagspresent av min bästa lillastorebror! Åh att han hörde mitt rop~ 💛
Sen gav mamma oss lite smått oss gott, bakform och springform, 3sötfula lyktor, en strykjärn, massa sockar, hängsmycket till de matchande örhängena jag "lånat" av mamma och lite snask och så!
Härlig dag!~ 💛💛💛💛
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress