Parislis

KattDroger
Nu kommer ett sent inlägg för inte haft någon ro att sitta ner förren nu. 
Låg och slöade i sängen till 12 igår tills Fredrik tvingade upp mig och vi satte oss och åt frukost. Vi åkte sedan och hämtade upp Anna innan vi tog oss till Bredåker. Vi gjorde egentligen inget mer än att sitta ute och prata. Åt ostbågrar, äppelskivor med mögelost och drack vin. Sen åt vi grillad hamburgare. Vi var där ett bra tag, enda negativa var att jag brände mina axlar och läppar... annars hade vi otroligt trevligt. 
Vi la oss och vilade någon timme och var sen uppe till 3 tiden. 
 
Idag hade vi inte en tråkig dag heller! Vi gick upp runt 12 idag också, åt lite fort och drog sedan ner till vårdcentralen för att se ifall han kunde byta tillbaka till sin medicine de ändra på sjukhuset. Sen åkte vi till Fredriks jobb för att han ville hälsa på sina arbetskamrater. Sen tog vi en spontan tur till Storheden där vi köpte en klotång och kattmynta på djuraffären och en våg på medimarkt. Åkte hem och åt vårullar och sen har vi lekt med missarna och tagit det lugnt med lite Breaking Bad och prat med mamma. Fixat hennes flyg upp hit nu, så hon kommer den 28 juli! Så nu ska jag försöka städa upp och fixa lägenheten extra fint!
 
Jag gick ner med lite tomma lådor ner i förrådet, och lite andra grejer som inte behöver vara i lägenheten för tilfället. Vi åkte ner en vända för att Fredrik skulle hämta medicin och jag skulle kolla om det fanns några kattleksaker av något slag på Ica för att lägga kattmyntan i... fanns ingen kattleksak alls.
Men Fredrik överraskade mig med att köpa två av Theresé Lindgrens produkter! Gud vad de luktar gott också. 
 
Imorgon ska vi vara med Berit, hoppas på att hon orkar klippa Fredriks peruk också (Fniss). 
 
Fniss ♥
Mamma

du behöver inte fixa till det extra mycket bara för att jag kommer upp ha det som vanligt😂

Svar: Hahah, har ju inte haft anledningen till att gå ner med en massa så det är ju perfekt att du kommer så jag har en anledning att få till det perfekt som jag vill ha det ^^
Parislis

Mamma😂

Jaa du se inget ont utan att det medför något gott

Svar: Precis! Haha <3
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress