Parislis

20årig prins
Idag fyller min lilla prins 20år! 
Han fick min present direkt efter klockan 12 då vi var nyduschade och fina. Han hade gjort en lista för någon månad eller så sedan och jag funderat på. Ville för en gångs skulle köpa något som jag vet att han på riktigt faktiskt skulle gilla, så blev denna skönhet. En replika från spelet CSGO. Väldigt vass och fin. Självklart är det ju bara ett dekorationsföremål, så därför köpte jag med stället som syns på bilden. Han blev iallafall väldigt glad över den, så det var skönt. För den var ju inte billig direkt, hehe. 
Runt halv 1 idag kom Berit, Timothy och hämtade upp oss. Vi for iväg till Bredåker där huset stod tomt. Rolf hade åkt ivägt för att hämta upp Anna och Jessica tillsammans med smörgåstårtan. Så satt vi alla runt bordet, åt tårtan och drack gott kaffe. Pratade, kollade ut i det konstanta spöregnet och delade ut presenter. Han fick lite pengar och det bästa av allt... EN VIT KAFFEMASKIN SOM VI VELAT HA SÅ LÄNGE. 
Så den ska invigas idag. Tyvärr måste jag cykla ner i spöregnet för att köpa kaffebönor... det är kallt... Men då kan jag komma hem och värma mig med nymalt kaffe och skummad mjölk. 
Det blir väl inte så mycket mer idag pga att vi inte kan gå ut i regnet (med gipset) och att han inte direkt kan hoppa så långt. Blir tårta och lite mer firande i helgen förhoppningsvis, och då tror vi på bättre väder också.
Sassa

Håller tummarna för fint väder

Svar: Tack!
Parislis

Sassa

Förresten grattis på födelsdagen

Svar: Han tackar <3
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress