Parislis

S'uuuk!~
Oj förlåt! Råkade somna till i soffan igen och bestämmde mig för att inte kliva upp förren solen skulle komma att blända mig. Jag hade ju tillbringat dagen hos Anna igen, varit på Risk 1:an och fikat, lyssnat och sagt väldigt lite i 4 och en halv timme... Var ju inte direkt så att man lärde sig så mycket. De mesta var ganska klart redan från början. Skönt var att det bara var 4 andra tjejer där och de var inte störiga. 
Annars satt jag bara hemma, pluggade lite i boken, gosade med vovvarna och letade kattungar på blocket och på djurakut sidor. La faktiskt in ett litet finger på en 16 veckor gammal kissemisse... tyvärr så kunde jag inte ta emot den ännu så den gick vidare till någon annan... blu, den var jätte fin.
 
Hur som heeeeeeelst! Vi åt köttsoppa och smoothies när vi kom hem, kollade lite youtube innan jag insåg att jag hade pisstråkigt och var trött. Sen vaknade vi vid 3 tiden. Klart att han skulle sätta sig vid datorn och knappra då, lilla adhd ungen. Jag passade väl på att kolla lite Kpop videor på mobilen innan jag blev irriterad och ville somna igen. Vi han iallfall dricka lite kaffe tillsammans nu vid 6 tiden innan han åkte till jobbet. Skönt för mig att få stanna hemma resten av veckan iallfall! Måste ringa fastighetstomte, städa lite, plocka in kläder, tvätta... eh... se hur kommande vecka kommer bli (Kurator och körskola) samtidigt som jag ska försöka att inte kvävas med min sjuka rispiga hals. VI ÄR S´UUUUUKA!~ Vaknade upp och förväntade oss utvilade och glada... ont i lederna, halsen och låter som halvt kväva troll. Så Fredrik får handla hem mina favorit halstabletter till oss sen!♥
Nu blire att kolla någon film eller liknande! Kommer inte kunna somna om igen på ett par timmar åtminstonne! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress