Parislis

Kikade lägenheten
Ta-dah! Jag lever!
Lyckades somna till efter att jag skrev runt 7:tiden efter att jag inte funnit något roligt att glo på. Under min vakna, ensamma tid så åt jag några mackor och flingor, städade rummet (där jag rensade i ett av Fredriks kaoshörn fulla av papper, tomma lådor och skiiiiit. Nu är det jätte fint!) lagt in kläder i garderoben, bloggat, kollat yt och dansat omkring i rummet med kpop i öronen. Jag kom även på att jag var tvungen att ringa snubben som hyr lägenheten vi FÖRHOPPNINGSVIS får. Det är ju bara en annan som sagt ja till den, som faktiskt varit och kollat också för bara någon dag sedan. Fredrik är väl lite mer sugen på att vänta och söka en mitt i centralen. Men får vi denna så tar vi den. Punkt.Slut. För jag behöver Boden nu. Klart att jag också vill ha en nyrenoverad 3:a i Centralen, men om det inte finns några, eller några som ens hör av sig tillbaka till oss igen så får det vara så. 
 
Fredrik var inte jätte glad över att behöva åka tillbaka till stan när han var trött och sjuk. Men eftersom han skulle flytta redan på tisdag så var det bäst att ta det nu med en gång. Vi kanske även ska grilla eller något i helgen och så vet man inte ifall vi blir sjukare osv. Han var annars trevlig och lägenheten var fin! Jag vill ha! 
 
Ja, det var väl inte så mycket mer än så! Nu ska vi bara hålla tummarna att vi får lägenheten och att vi kommer undan sjukan! Har bara lite ont i halsen och låter som en man. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress