Parislis

Ilningar i gaddsingarna
Idag har vi näst intill bara legat i soffan. Var ett helvete att sova. Kunde inte andas, det var svinvarmt, halsen gjorde ont... vill inte vara sjuk. Det är inte jätte hemskt när jag väl är vaken och sitter/står upp. Känner mig bara slö och febrig. Får hoppas att jag blir friskare till veckan, har ju möten och grejer 3 dagar i sträck. Vill inte behöva skjuta upp dem heller... blö. Och så oroar jag mig jätte mycket över att vi inte kommer få lägenheten... klart det är jätte mysigt att bo i ett hus mitt ute i en liten by, bredvid skogen och älven. Men både utan cykel och bil så är det svårt att ta sig till sådanna ställen som man ibland måste till. Finns inga livsmeddelsaffärer, ingen läkare eller något... 
 
Har föresten märkt av att mina tänder börjat ila väldigt mycket. När jag började tänka efter så är det nog för att jag ätit mycket godis på senaste, som jag inte direkt gjort tidigare på ett bra tag. Tror det betyder att jag måste försöka ta bort det igen. Måste komma igång med mitt nyttighets-töntande igen. Har ni några andra exemplen annars? 
Har väl inte dirket jätte mycket att prata om än att jag är väldigt sugen på clementiner... 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress