Parislis

Elektriskt skrivbord!
Idag var jag, som det stod i förra inlägget hos Anna. Jag kommer vara hos henne de två kommande dagarna också. Vi pratade lite kort på morgonen innan vi la oss på våra separata platser, pillrade med våra elektroniska små fillurer och somnade ett par timmar. Vid 10 tiden gick jag upp, tog en macka, borstade tänderna och sminkade mig innan jag gick in till stan' för att ha möte med Kuratorn. 
Jag tycker det är väldigt skönt att få prata om HELA livet med någon utomstående... dock känner jag inte att jag kommer må bättre (eller sämre) av att prata med henne. Det är mer en skön känsla, då jag är väldigt bra på att prata på om allt mellan himmel och jord. 
Jag gick sedan hem, inget speciellt. Satt i soffan med Anna, Jessica och hundarna. Casper var tillbaka! Sötvovven! Sen fastnade jag och drog sönder en nagel... så fick dem äntligen borttagna. Nu är de dock väldigt mjuka (och helt nerklippta). Ska måla dem med uv nagellack imorgon för att få lite stadga på dem. Fedt obehagligt när de böjer sig.
 
Fredrik var även världens bästa pojkvän och köpte mig ett skrivbord! Inte vilket skrivbord som hels, ett elektriskt! 
För 150kr! Sjukt! Det funkade och var nästintill som nytt. Var väl någon repa någonstans men inget som stör. Var dock ett helvete att få dit den där den står. Vi var tvungna att åka och skotta upp ett släp och tömma det från snö. Köra in till Boden, gå in på Fredriks verkstad för att ta ut bordet får bussen där och över till släpet. Åka hem och försöka få in den i hallen. Och där kom det roliga. Vi var tvunga att skruva isär varenda del som var möjlig att separera då det var förstort för att få upp för trappan och för att det var så förbannat jävla tungt. Bordet går att höja upp så att mina 165cm kan vila hakan på. Så nu sitter jag här. Har inrätt och lånat Fredriks extras skärm, så blir lagom distraherad av att kolla på youtube bredvid. 
Ska inreda lite mer sen så blire nog bra. Ska se till att skaffa en stol också så att jag slipper forsätta förstöra min rygg, svanskota och nacke.~  
Godnatt mitt herrskap! ♥
sassa

Hej! Vad stort det se ut att vara men så häftigt med ett elektriskt bord

Svar: Jo, lite förstort för det lilla rummet, men bekvämt!
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress