Parislis

Kafé och så
Efter jag skrev sist igår så ringde mamma en vända när jag satt i min tråkiga ensamhet. Sen skulle vi skjutsa ner Rolf och hans kompis till krogen. Vi körde efter det runt i en timme med kpop högt på och satte oss sedan tråkigt hemma igen. La mig tidigt igen för att jag var uttråkad och irriterad.  
 
Idag gick jag ner och åt... Ensam för att mr ville sittande vid datorn. Blev dock indragen till att följa med honom till stan där jag äntligen fick köpa de där tabletterna jag ville ha. Kostade innan 55:- nu 30:-. Så köpte två paket med 4st i varje. Så fina!
Vi gick runt lite i de andra affärerna som var öppna. Vi gick sedan till ett kafé, drack kaffe och delade på en jätte god sallad! 
Vi tog en vända förbi Anna där Jessica och Alexander var (Fredriks systerson). Hade väl inte jätte roligt eftersom de hade en del elaka skämt jag inte riktigt tålde idag, eller i mitten nuvarande mående. Nu är vi alla fall hemma...Lyssnar podd och skrivet med mamma. Går väl ner och sköter liten tvätt sen. Ha en fin sista helgdag... :( 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress