Parislis

E 350
Trevlig slutet av helgen*depp* och glad första advent!!
Igår damsög jag, diskade och tvättade tvätt, åkte till dollarstore för att kolla julklappar och slutade med att jag desperat köpte tavlan under. Jag kunde verkligen inte bry mig om faktumet att jag MÅSTE spara pengar... för jag hade liksom inte kunnat leva utan denna tavla. Jag är så jääävla glad över den... ni kan nog inte förstååå! 
Men medan jag flyttade tvätten från tvättmaskinen till torktumlaren så gick jag upp för att få upp tavlan över sänge och forsatte göra fint i lägenheten.
Jag åkte och köpte lök och drog sedan till Anna för att äta löksoppa hos henne. Alexander (Emelies son) var där och verkade vara på glatt, busig humör. Efter vi smaskat i oss den delikata franska löksoppan, gratinerad med riven ost och krutonger så åkte jag iväg för att träffa upp en dam. Hon och jag bytte pengar mot en knappt använd plats gran. Var hos Anna ett tag till efter det och körde sedan hem. Satte upp granen, dekorerade den med det lilla jag hade och forsatte städa klart. Jag kollade på dokumentärer, åt lite kvälls mat och la mig efter 12 tiden i sänge och läste med sällskap att katterna. Mamma ringde och berättade att hon åkt in med Martin till sjukhuset igen också för att han fått ont i leven igen. Så han stannade kvar över natten, men både han och pappa fick åka hem idag. Jag somnade gott i den ny bäddade sängen innan jag blev väckt runt 4 tiden av att älsklingen kommit hem. 
 
Idag gick vi upp hyfsat tidigt, runt 10 tiden och åkte raka vägen till Storheden. Fredrik ville köpa lite rengöringsmedeln till bilen. Jag passade då på att plocka på mig en ljusslinga och lite paketpapper, innan Fredrik blev för hungrig och behövde åka hem.  Vi stannade dock till på Mc Donalds och tryckte i oss några cheesburgare. Vi körde runt lite i stan och åkte sedan till Fredriks jobbs tvättcenter och gjorde bilen snyggig. 
Vi visade Anna bilen och åkte sedan hem, gosade i sängen och kollade på mer "The Punisher". Efter det så skulle vi åka och handla lite mat och drog sedan en vända förbi älsklingens kompis "Ante/Andreas". Han var ju också självklart tvungen att se den nya bilen och få åka med. Han ville även se lägenheten, så vi fikade med kaffe och gifflar innan vi skjutsade hem honom för att laga mat. 
Imorgon ska jag "spa:a" och håller tummarna att det blir bra!~
SASSA

Det blir säkert både skönt och bra. men hoppas att du blir nöjd med resultatet

Svar: Gud ja, det blev jag!
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress