Parislis

Sovtutis
Gud, igår vart en konstig dag...
Hade kvällen innan som sagt planer på att duscha, vilket jag gjorde. Hade både i hår-och ansiktsmask samt rakade benen. När jag kom ut var klockan 3. Fick lite panik och planerade att leta reda på en film att somna till... Slutade med att jag var vaken och spelade med en katt i knät till klockan 11...
Körskola läraren ringde och flyttade vår tid från onsdag till torsdag och sen så hände det inte mer. Var dock inte trött vid 11 heller, men somnade ändå gott med Fredrik. 
 
Jag sov till klockan 17 då jag hoppade ur sängen, åt frukost vid YouTube och tog mig sedan en promenad till Ica för att panta med mamma i luren. Väl hemma sen påbörjade jag middagen. Stekte upp ett par stora kycklingfiléer, la in dem i ugnen, kokade potatis och stekte upp dem. Sen gjorde jag en liten sås till. Blev helt okey. Har dock inte så mycket kryddor och roliga smaker hemma, så blev väl lite tråkigt så sätt.
Sen satt vi vid datorerna med missarna igen tills vi tog en varm dusch och la oss för att kolla på "Fantastic Beasts, and where you can find them" såg bara hälften tills vi höll på att däcka och somnade sedan gott!
 
Sassa

Lite udda tider ni har fått där.

Svar: haha, verkligen! Men det är fixat nu!
Parislis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress