Parislis

Ming Palace och kladdkaka
Heeeeeeei~
Idag var en trevlig dag. Var dock uppe lite länge under kvällen men kände mig ändå utvilad när jag fick ett samtal från Jessica vid 10 tiden. Hon bjöd med oss på Thai-Lunch med Rolf och Anna, som firande inför hennes födelsedag. Så på 50 minuter gick jag från ett totalt sovande vrak till fixat hår, sminkad, gottluktande på både kropp och mun och så for vi i fina kläder ut i regnet. Vi ut lunch på Ming Palace. Omnom!~
Sen åkte vi bara hem och gjorde igenting i flera timmar. Men nu har vi både ätit middag och jag bakade en kladdkaka som ääääntligen inte blev torr och äcklig! Yay för mig! 
 
Imorgon måste vi åka och handla mat samt se till att fixa "presenten" till Jessica. Fick även ett erbjudande från en kompis här som frågade om jag ville ut till Bränna med henne. Låter både trevligt och skönt att få komma ut och vara med någon annan ett tag. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress